BAKFULL AB.

Äntligen börjar jag bli människa igen fast är inte helt okey ännu! Kvällen igår var helt galet bra. Alkohol, fint väder och fina vänner så kvällen kunde inte blivit bättre. Det var jag Fanny, Erica, Isabella, Carro, Jesper och Kamilla såklart! 😊 Jag drack lite föööör mycket som i vanlig ordning inga konstigheter!! Att jag aldrig lär mig! Och skulle absolut cykla ner på stan och det resulterade några vurpor och lite blå märken och sår här och där.... Herre Gud att jag inte slog ihjäl mig! Körde in i väggen vid bankomaten när jag skulle ta ut pengar. Dom som var där fick sig ett gott skratt iallafall! Gäller att bjuda på sig själv och det är ju inga problem här inte. 😊

dagen har dock inte varit lika rolig. Jag har jag varit såå dålig spytt större delen utav dag och kunde inte äta förens vid sju nu ikväll. Jag har verkligen varit säng liggandes. Alla planer för dagen ställdes in då jag inte visste om jag var magsjuk eller var det var frågan om för så här dåligt har jag aldrig mått hade även feber också?! Och egentligen skulle vi ut till min kusin och äta lunch och se hur fint hon har fått det. Men vi fick vända i maxi rondellen för jag höll på att spy.. Så bara åka hem och sova. Fick även ställa in att min syster skulle sova hos oss! 😔 Jag mår fortfarande illa till och från men har inte spytt sen tre iallafall. Så jag och hjärtat åkte till Lotta och Kent och åt middag och bara hade det gött! ❤ Nu bli det sängen så jag hinner göra allt imorn som jag inte hann idag! Tråkigt dag som jag bara sovit bort!! Puss

Min fina vän! ❤ Resterna av bilderna kommer imorn eller kolla min instagram. PaulinaEklenius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0