Bruce Springsteen vilken Karl!!!!!!!

Fyfan vilket tryck det var igår på friends 55000 pers! Galet!! Det var så grymt bra stämning och Bruce levererade som aldrig förr och 64 år är han och det kunde man inte tro alltså han höll igång i 3 timmar och showade!! vilken magisk kväll alltså! :))

Min helg har varit så grymt bra!
Fredag kvällen. Så gjorde jag och hjärtat god mat och drack vin och hade det super mysigt sen runt tio gick vi ner till Sarah och Johan där mamma och Beijne även var. Drack vin och spela spel! :)

Lördagen. Jag plockade upp Julia och sen åkte vi ner på stan och jag köpte en klänning osv och sen mötte vi upp Becca och Julia P för mys i solen på torget, back in the day's! ❤ Sen vid två kom svärmor och Kent hit på fika och självklart Lotti med, hon börjar bli gammal nu fina lotti! Och vid halv fyra åkte jag och Beijne till Stockholm för Bruce!! Och sen kom vi hem vid halv ett inatt. Nu vaknade jag för en stund sen och kan inte släppa går kvällen. Jag kommer leva på den länge!:))) idag får vi se vad vi hittar på för skojj men först måste jag väcka min snarkade lilla gris här bredvid mig. Ha en fin söndag! ❤ Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0