Godnatt ❤

Så nu ligger jag i sängen och ska sova. Fullt ös. Haha, när jag skulle hem till Fanny idag då var det poliskontroll dom stod och sköt, jag blev så nervös så jag vinkade åt dom?! Dom måste ju trott att jag var knäpp på riktigt. Efter det gick jag en pw med Beijne körde Intervaller. Jobbigt men fyfan vad skönt det känns nu!! Vid åtta gick jag till Linda och drack kaffe och myste. Sen ringde dyng Julia och skulle ha sjuss. Så jag körde ner henne till ALL IN till Kamilla och Maria, jag vill också typiskt att jobbar imorn... Men cash is king och det är röd dag också!! 😊 En mycket bra ledig dag har det varit och imorn jobb 7:45-21:15! Så nu är det Natti Natti. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0