Måndag.

Godmorgon måndag.
Vilket härligt väder, det är ju varmt ute fast klockan bara är halv åtta! Sommar snart! Idag jobb 7-20:30. Jobbar med Malin hela dagen! :) möte mellan 9-12 också. Den här veckan jobbar jag tre dagar bara egentligen bara två men har bytt ett pass osv. Ikväll hade jag så gärna velat gå på AIK:s match men nu har hjärtat blivit sjuk! Och ja jobbar ju ändå men isf hade jag bytt pass med någon. Vi får gå nästa gång!

Gårdagen spenderade vi i lillkyrka med fotbolls tittande med pappa och Monica. Jessica och barnen var även där också! :) det var min lille bror som spelade! på kvällen blev det självklart grillat hos mamma och Beijne och massa mys. Vi var väl inte hemma förens efter tio igår! Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sätta fart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0