Myspys.

Efter promenixen gick vi hem och vila. moa var helt slut efter allt bus med Molly! 😊 Sen gick vi ner till Sara och barnen och fikade. Mysigt! ❀ Sen hem lagade mat. Och hjĂ€rtat och Moa har busat hela kvĂ€llen lekt kurra gömma och jagat varandra! Nu busas det för fullt hĂ€r hemma med en tennisboll som gĂ„r i 190! 😊

Jag som skulle packa och grejer idag, inte hunnit det Ă€nnu. SĂ„ fĂ„r göra det imorn! 😊 nu ska jag ocksĂ„ vara med och busa!

Jag Ă€r sĂ„ jĂ€kla trött pĂ„ vissa personer alltsĂ„. Det Ă€r tydligen skillnad pĂ„ folk och folk! Jag blir sĂ„ less pĂ„ folk som tar sĂ„ mycket energi ifrĂ„n en och sĂ„ fĂ„r man ingenting tillbaka! Nu Ă€r det slut pĂ„ det!! 👍 😊

❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0