Söndag! ❤

Helgen börjar lida mot sitt slut. Vi har haft en kanon helg och full fart. Dagen har jag tillbringat hos Chanel. Vi drack kaffe där Fanny och Nova kom en sväng också. Sen åkte hjärtat hem och kollade på trav och jag var kvar hos Chanel och åt lunch. Skönt nu när vi bor närmare varandra! 😊 Nu ikväll var det söndag's middag såklart blev grillad lax och massa gott jag älskar lax verkligen eftersom jag inte är så förtjust i kött! Sen vid halv nio åkte vi till Mike och Linda, vi hade lite abstinens efter Minella så vi var där och myste och pussade på henne! ❤ Sen kom grabbarna på att dom skulle åka och spela golf klockan nio på kvällen sagt och gjort! Så jag var kvar hos Linda och Minella! 😊 nu kom vi hem och ska kolla på film innan det är lägg dax. Och jag ska ta fram lite gott för idag är det min äta vad jag vill dag!! Då måste man passa på ju! Puss

Finaste Astrid! Min stora tjej hade ramlat och fått en bula i huvudet!! :( tur vi kom med glass och kakor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0