Soooooooooool! ☀

Åh vilken underbar dag jag älskar vädret!! Blev lunch och shopping på stan och även mjukglass på torget. Chanel följde även med och åt lunch! 😊 Har haft en hel dag med Linda och Minella, fina unge! ❤ Jag köpte två bikinsar, en klänning och en tröja till Rhodos! Känner mig nöjd med dagens köp. Men klänningen var för stor då jag tog M så måste byta till S, kuuuuuul när man måste byta till mindre storlek!! 😊 träffade även Jannice och Sara och barnen på stan! 😊 Vid nio ska jag ut och gå med Chanel och snart kommer nog Julia hon åker imorn igen!! 😔 Puss

Försökte mig på en munk idag....Chanel ska lära mig så den blir perfekt!! Framifrån såg den okey ut men bakifrån vettifan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0