Vin kvÀll med min fina!

Jobbat 7-20:30 sen kom Fanny hit och drack vin och snacka lite skit! 😊 Jag har fortfarande inte packat, jag tar alltid med mig för mycket sĂ„ imorn kommer jag fĂ„ panik packa lixom som i vanlig ordning och jag kommer tycka att jag har för lite klĂ€der med mig sen sĂ„ har man Ă€ndĂ„ typ samma klĂ€nning pĂ„ stranden hela veckan! Nu ligger jag och Moa i sĂ€ngen, fina hund! Och inatt kommer Madde och Niklas vid halv tvĂ„ och hĂ€mtar henne, barnen tok saknar henne och det förstĂ„r jag för det kommer jag med göra! ❀ Tur vi fĂ„r lĂ„na henne! HjĂ€rtat Ă€r och dricker öl och kollat fotboll, jag skulle ju bara packa och kolla film typ. Men sen blev det vin som sagt! NĂ€ nu ska jag försöka sova. Puss

JagÀlskardigminfina.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0