Ännu en dag på erikslund! 👍

Blev erikslund idag med fast med Sandra, Meya och Julian! 😊 tack för idag ❤️ nu är det verkligen shopping förbud för min del tills vi åker till Göteborg! Får se hur det går, haha! 😊 blev bl.a. Ännu mer från Ikea och sen var jag in på Mio för jag har sett en vas där ifrån men den var tyvärr slut så den skulle komma in början av januari, men jag bokade en då eftersom dom tar slut så snabbt! Kom hem runt fyra så var ner i förrådet och plockade fram alla julgrejer imorn ska det julpyntas för kung och fosterland oj vad jag längtat efter det! 😊 ikväll ska hjärtat iväg och kolla fotboll och jag är bjuden på middag hos min Erica ikväll vid sju. ❤️ Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen fara iväg! 😊 hoppas ni haft en fin dag! Puss 

Jag och Julian inne på Ikea, såå söt! 😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0