Barnvakt & shopping

I helgen var det min jobb helg. Så nu är jag ledig till torsdag, inte helt fel! 😊 idag har jag varit barnvakt åt söta Minella, snällare unge får man leta efter aldrig några konstigheter! ❤️ Vid fyra åkte jag till erikslund med Malin blev lite shopping. Årets första julklappar är inhandlade i år ska jag absolut inte börja veckan innan som alla andra år! Känner mig nöjd över att jag köpt tre st redan! 😊 blev även lite shopping köpte på Ikea bl.a. men lite av det jag skulle ha var slut men då får man åka dit snart igen så det gör inget! 😜 nu ska jag duscha och sen ska jag kolla ensam mamma söker och paradise hotel!! 😊 älskar måndagar så bra tv program då tycker jag! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i soffan och ikväll får jag soffan för mig själv eftersom hjärtat är och tränar. Puss

Minella somna typ på en gång när vi var ute och gick! 😊 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0