Grått & mulet

Godmorgon! 😊 ligger fortfarande i sängen vilket grått och tråkigt väder det är ute, nu kan gärna snön få komma tycker jag! 😊 ännu en ledig dag. Så ska ner på stan och göra lite ärenden och kolla om jag hittar nå julgrejer! Blir även lunch med Chanel och efter det tänkte jag åka hem till mamma och fika & mysa ❤️ Idag går jag ner på stan för bilen har hjärtat idag för idag sätts vinterdäcken på! Igå var det halt att köra med sommar däcken. Men snart kan jag köra säkert igen! Skönt i vinter eftersom våran bil är fyrhjulsdriven 😊 nä nu ska jag ta en snabbkaffe så dagen kan börja! ☕️ 

Haha! En bild från i lördags hundarna och jag. Kira och Keno 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0