Halloween fest.

Oj vilken kväll det blev igår! 😊 En väldigt lyckad kväll blev det! Hade jätte roligt och för festerna är ju alltid roligast! Blev utgång. Fullt på all in så vi gick till KB istället. Var väl hemma runt två och hjärtat kom hem samtidigt bra gla i hatten! 😂 haha! Nu ligger vi i sängen och myser just ätit bakis lunch ihopp om att bli människa igen! 

Vid tre tar jag tåget till Stockholm där det väntas tjej kväll med mina fina, Erica och Ida med middag och konsert, Bruno Mars! 😊 var alldeles för länge sen jag träffa Ida så ska bli jätte roligt 😊❤️ Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka få ut mitt trasselsudd till hår! Puss

Kastar upp lite bilder från igår! 😂 











Som ni ser vad jag pirat! Tack världens bästa Chanel för all hjälp! du är bäst ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0