Söndag.

Ligger i sängen och kollar Johan Falk, Frank Wagner! 😍 helgen har gått rasande fort. I fredags blev det fotboll hos Mike och Linda med flera st😊 på lördagen åkte vi tjejer Linda, Minella, issa, lelle och jag till erikslund och shoppade dock var jag ganska lugn med shoppandet. Köpte bara ett linne och en klänning! (?) men jag tyckte inte det fanns så mycket och hittade inget som jag ville ha. På kvällen vankades det fest hos Erica, sista festen hon hade i sin lägenhet för nu flyttar hon snart. Min fina vän ska till storstaden, påhitt tycker jag men är glad för din skull😊 sen blev det utgång och då mötte jag upp hjärtat som också var ute, kuuul! 😍 inte ofta vi är ute tsm lixom! Så idag har det varit en trött dag. Vi gick till Lotta och Kent och åt lunch skönt med en uppfriskande promenix och sen åkte vi till Eskilstuna till mickes kusin och firade Sandra och drog lappar vem man skulle köpa julklapp till, smart system! 😊👍 Nä nu har Johan Falk börjat igen. Puss

Piggare har man ju varit i sina dagar!

Tjejerna igår! ❤️

Lillkorven var glad😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0