Fredaaaaaag! 😘

IgĂ„r var det ju som sagt blogg event. Nina firade att hon hade bloggat i tio Ă„r! 😊 God mat, fina goodiebags, JÄTTE fina priser som man kunde vinna! Linda vann och mamma vann ocksĂ„ fast tvĂ„ gĂ„nger! 😊 Jag och Minella gick ju Ă€ven modevisningen för me&i klĂ€derna, nervös som fyfan men det gick kanon och vi fick sĂ„ mycket fina komplimanger! SĂ„Ă„Ă„ kul! Hade en jĂ€tte trevlig kvĂ€ll verkligen! Tack Nina för en rolig och trevlig kvĂ€ll! 😊 Och tack min fina vĂ€n Linda för en jĂ€tte mysig kvĂ€ll och Minella var sĂ„ himla duktig, gick sĂ„ fint och stod uppe pĂ„ scenen osv! Fina unge! 😍 

Ligger fortfarande i sĂ€ngen. Har kollat DH och hĂ„ller pĂ„ och tvĂ€ttar och fixar inför helgen ska Ă€ven stĂ€da lite. I helgen Ă€r det min jobb helg! SĂ„ börjar jobba vid 15! 

Snyggmorsorna! Min snygga mamma och Madde som jobbar pĂ„ artclinic och Nina som hade eventet! Min mammas bĂ€sta vĂ€ninnor! 😊


Redo för eventet!

Mamma vann pĂ„ sin lott 😊

Besök gĂ€rna ninas blogg kommer finnas fler bilder dĂ€r ifrĂ„n kvĂ€llen under dagen! 😊 http://www.femme.se/niiinis/



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0