Lördag och full rulle!

Lördag och dagen hae gått i ett! 👍 Har varit på två års kalas för fina Molly som fyller två år på onsdag. Värsta stora tjejen! 😘 Sen mötte jag Erica på stan vid halv två för en god lunch och sen kollade vi hjärtats innebandy match i ilian! Tack för en mysig dag kommer bli tomt när du flyttar! ❤ efter det körde jag hjärtat till Putte där det är herrmiddag ikväll och jag åkte till Linda och Minella vi har ätit pizza och myst och jag har lämnat ett paket till Minella eftersom hon fyller 1 år idag, galet vad fort det gott! Älskade unge! ❤ Mer paket får hon imorn när vi ska på kalas! 😊 Nu ligger jag i deras soffa medans Linda ska natta Mini! Lugn och skön lördag blev det för min del! 😊 Puss

Igår var det riktig myskväll hemma bara vi två! ❤ Åt gott och drack vin och kollade IDOL! Myspys!

Haha lilla primadonnan Molly, så jäkla söööööt! 😘

Fina lilla Filip! ❤ Som inte är så liten längre! 


Min fina vän! 😘 Hur ska jag klara mig när utan dig nu när du flyttar till Stockholm? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0