Lördag 🙏

Fredag's mys på hög nivå igår! Åt tacos såklart som häften av Sveriges befolkning gör på fredagar! 😊 sen kollade vi såklart IDOL, alltså Kevin!! 😍 efter idol tänkte vi kolla fortsättningen på baksmällan 3 som började kolla på i torsdags men somnade 10 minuter efter filmen börjat lika dant igår då var vi för trötta för att ens börja titta, vilka pensionärer vi är! 😁😜 

Nu håller jag på att göra ordning mig för höstmarknad. Linda och Minella kommer och plockar upp mig vid elva, så bäst att skynda så dom inte får vänta!! Ha en fin dag ❤️

Idag fyller även min fina vän år!! ❤️ Grattis och lycka till idag! 😊

Alltså Kevin!! 😍 hejja hejja 

Fredag's buketten 👌 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0