Onsdag.

Ännu en ledig dag! 👌Men imorn är det jobb 8-21 och sen fredag 7:45 - 15:30. Fanny kom imorse så vi drack kaffe och sen åkte vi och storhandlade, bland det tråkigaste att bränna pengar på! Men man blir ju mätt iallafall och jag älskar när det är fullt i kylen och det är det nu! 😊 sen åkte jag ner till Chanel efter lunch och drack lite kaffe och myste med lilla pelleplutt som börjar bli en stor vivve nu! 😊 Sen vid fyra följde jag med och hämtade tjejerna på dagis. Sen nu ikväll har vi varit hos hjärtats pappa och Rosie och ätit mat! Och nu ligger jag utslagen i soffan och kollar på bonde söker fru och hjärtat åkte just till ilian eftersom han har träning! Nu ska jag fortsätta kolla! Puss

Fina tjejerna! Dom är för roliga! 😘


Idag blev det handling på Ica maxi! 👍


Letade som en tok efter nycklarna och  vände upp och ner på hemmet typ och sen satt dom där!!! #såjäklasnurrig


Grattis min fina vän på födelsedagen! Jag saknar dig ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0