Söndag och Regn = IKEA

Alltså det här med att ställa om klockan..... Snark!! Jag har varit vaken och pigg sen sju! 😁🔫 Nu har vi allafall ätit mys frukost och söndagen kunde inte börjat bättre! Idag blir det åka till erikslund och shoppa lite det var ju inte igår! 😊 har sett så mycket fint på IKEA!! 😍 jag längtar till advent så man får börja julpynta! Jag älskar julen och allt som hör till! Det blir jag och Linda som åker egentligen skulle jag åkt med hjärtat men han gjorde illa sig i ljumsken igår på matchen, muskel gick sönder! 😳 så han kan typ inte gå! Stackarn ❤️ Så då får han dispans idag. 😊 ikväll blir det söndags middag hos mamma och Beijne! ❤️ 

Min älskade mamma och jag igår! ❤️❤️

Haha, ibland kan jag skratta så jag kissar på mig åt min mamma, hon är galen! 😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0