Bakdag

Vad skulle jag göra utan min vän Erica? Hon har hjälpt mig att baka hela dagen eller rättare sagt hon har bakat allt och jag har legat på köks soffan och slickat skålarna! 😊 Utan henne hade det inte blivit något hembakat! Tack! ❤ fick även min födelsedags preesent, marc by marc jacobs mobil skal! Galet snyggt! 😊 Tack ännu en gång och tänk om alla fick ha en vän som Du!!!
Så jag har spenderat dagen där och ikväll har vi ätit hos Lotta och Kent och sen åkte vi till Mike och Linda och kollade en dålig film, grabbarna valde och tyckte självklart den var jätte bra! Snark! Skulle egentligen iväg och dricka ett glas vin men ett glas blir det aldrig för min del utan typ hela flaskan + lite till och nu på äldre dagar så blir jag tok bakis och bor i sängen hela dagen efter typ och det har jag inte tid med imorn för då är det kalas här hemma ju! 😊 Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0