Im back! 😊

Äntligen har IDOL börjar! Som jag lĂ€ngtat! 😊 jag ligger i soffan och kollar i min ensamhet hjĂ€rtat Ă€r pĂ„ innebandy trĂ€ning. Hösten har Ă€ven smugit sig pĂ„ sĂ„ nu fĂ„r man snart börja anvĂ€nda boots, halsdukar och tĂ€nda massa ljus osv, hösten Ă€r faktiskt ganska sĂ„ mysig! Har jobbat hela veckan vi har fĂ„tt ett nytt schema pĂ„ jobbet ocksĂ„ och jag Ă€r nöjd med mitt. Mera lĂ„ngpass och Ă€r ledigare mer i veckan! 😊 men nu har jag tagit helg sĂ„ Ă€r ledig till mĂ„ndag! Inget planerat i helgen skönt! Har varit fullt upp nu varje helg typ men blir ju lĂ€tt sĂ„ nĂ€r det Ă€r sommar man far och flĂ€nger! NĂ€ nu ska jag fortsĂ€tta kolla pĂ„ idol ha en fin kvĂ€ll. Kul att sĂ„ mĂ„nga tittat in hĂ€r fast det varit tyst men nu ska jag komma igĂ„ng igen! 😊

En bild frĂ„n förra fredagen nĂ€r det var tjej fest hos fina Fanny! ❀ Köpte Ă€ven kavajen dĂ„, Ă€lskar den!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0