Ny vecka 😊

Vilken morgon. Jag tĂ€nkte ta bilen till jobbet och nĂ€r jag ska Ă„ka vid 8:50 sĂ„ hittar jag inte nyckeln letar som en tok och efter reserv nyckel kastar ivĂ€g ett sms till hjĂ€rtat. Inge svar. Okey fine jag fĂ„r ta cykeljĂ€veln, nĂ€ dĂ„ hittar jag inte nyckeln (!!!) kaos! Springer typ till jobbet kom bara lite sent. Tack och lov!! HĂ€rlig start pĂ„ mĂ„ndags morgonen. Och sen ringde hjĂ€rtat upp och han hade fĂ„tt med sig nyckeln och min cykel nyckeln hittade jag i min jacka nĂ€r jag var pĂ„ jobbet. Snurrig Ă€r bara förnamnet! 😊😂 Efter mötet gick jag hem till mamma och drack kaffe och bara myste, min mamma Ă€r bĂ€st i vĂ€rlden! ❀ Nu ligger jag i soffan och bara slöar, skönt att bara ta det lugnt ibland! IkvĂ€ll ska vi till Lotta och Kent och fira Kent som fyllt Ă„r. Puss

Nu Ă€r det verkligen höst! 🍁


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0