Trevlig helg! 😊

Fredag Ă€ntligen Ă€r du hĂ€r! 🙏 Dock Ă€r det min jobb helg i helgen men det gör ingenting jag har inte jobbat helg pĂ„ typ 6 veckor sĂ„ jag tycker det ska bli skönt! 😊 DĂ„ gör man inte av med sĂ„ mycket pengar heller! Vilket jag Ă€r expert pĂ„ att göra. Men jag kĂ€nner mig ganska redo för hösten faktiskt har köpt tvĂ„ nya skor ett par stövlar (dom med dragkedja) och ett par mc boots! Älskar stövlarna! 😘 Skulle vilja ha en ny vinter jacka. Men jag vet inte vilken jag vill ha. Har ju min bomerang nu sĂ„ funderar pĂ„ att köpa en sĂ„n fast en brun! Ja fĂ„r se gillar Ă€ven moncler jackorna ocksĂ„! Det finns sĂ„ mycket snygga vinter jackor dock kostar dom ju runt 5000-6000 men det Ă€r det vĂ€rt tycker jag. för sen har man dom i nĂ„gra Ă„r. Jag har ALDRIG frusit i min bomerang eller gose jackan. Och jag fryser alltid annars! Nu mĂ„ste jag göra ordning mig och sen gĂ„ till jobbet! Trevlig helg mina vĂ€nner! 😊





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0