Frukost mys & jobbdag.

Härlig helg. Igår var det 1 årskalas för världens finaste Alicia och Olivia! ❤️ Tänk redan 1 år galet vad tiden går. Efter det köpte jag och Micke med oss lunch hem från kakelugnen och åkte hem och bara tog det lugnt och kolla OS, skönt att det snart är slut på det! 😜😴 sen åkte vi till Linda och Mike, killarna kollade fotboll och jag hängde med Linda och mini som förövrigt inte är så liten längre! 😱 sen var vi bjudna på mat hos Lotta och Kent så vi åt middag där och hade det gött! 😊 sen släppte jag av Micke hos Mike och själv åkte jag till Chanel och myste med henne och kidsen!! 😊 imorse vid halv nio kom Erica och kira till oss och åt frukost, Erica hade köpt färskt bröd och fika bröd med sig! 😊 så riktig mysmorgon blev det och sen kom Micke också upp han kunde väl inte sova stackarn vi är ju inte direkt tystast i kommunen jag och Erica 😂 så han fick också frukost och fika bröd! 😊 sen körde Erica mig till jobbet och jag har jobbat 10-22 och när jag slutade kom Micke och hämta mig så jag slapp gå! 😘 så åkte vi förbi mamma och Beijne som kom hem från fjällen idag och vi fick en surfplatta utav dom också!!! 😍 världens bästa ❤️❤️❤️ Tack såååå mycket!! Nu är det sons och sen godnatt! 

❤️


1 års kalas för dom är små juvelerna! ❤️


Min fina Erica och kira! ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0