Krasslig đŸ˜±

StĂ€llde in det jag skulle göra idag. Skulle bl.a. annat ta en lĂ„ng promenix med Sara och tjejerna och nu ikvĂ€ll hĂ€nga med Julia. ❀ Men kĂ€nde att jag inte orkade utan var tvungen att ta det lite lugnt. Men var iallafall ner pĂ„ stan ich köpte jackan och in pĂ„ Apoteket och köpte lite grejer. Sen köpte jag med mig lunch frĂ„n kakelugnen och Ă„kte hem och tokdeckade i soffan och kollade Ă€ven en film, rĂ€dda Willy sĂ„klart!! Kollade alltid pĂ„ dom filmerna nĂ€r jag sjuk nĂ€r hag var liten 😊 nu blir det sons innan lĂ€ggdags. Imorn ska jag vara pigg!! Puss

Min nya fina Gstar jacka. Den Ă€r ifrĂ„n Selma. Fick Ă€ven en fin bonuschek hem pĂ„ 285kr 😍😊 Ă€lskar Selma!! 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0