Ledig dag 👌

Skönt, idag Ă€r jag piggare Ă€n igĂ„r. Jag var sĂ„ trött sĂ„ frĂ„n jag kom hem frĂ„n jobbet tills vi skulle lĂ€gga oss sĂ„ slumra jag hela tiden i soffan. SĂ„ nĂ€r klockan blev halv nio sĂ„ gick vi och la oss och kolla sons och halv tio sov jag! Trött tjej 😊 men idag Ă€r jag mycket piggare imorse vid halv Ă„tta kom Fanny sĂ„ hĂ€ngde med och lĂ€mna flickorna pĂ„ dagis! ❀ Sen hem till henne och Ă„t frukost! 😊 sen blev jag bjuden pĂ„ lunch hos Sara och barnen, flĂ€skpannkaka! 👍 sen var det middag hos Rosie och Tobbe ikvĂ€ll Sara och Fredric var Ă€ven dĂ€r! SĂ„ vi har hĂ€ngt hela dagen! 😍 nu ska jag snart till Chanel och fika en svĂ€ng och sen vid tio hĂ€mta hjĂ€rtat som har match! Fullt ös hela dagen! 😊 jag kommer somna gott inatt! puss 

Arg tjej som inte fĂ„r mobilen! 😂


Alicia! 😍

Kollar tv😊




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0