Mot Stockholm.

Eftermiddagen igår var super mysig! 😊 var ju med och hämta mini på hennes dagis träffade även Jannice och Liam där och Fia och barnen som höll på att skolas in! 😊 skönt att alla ungar nästan går på samma dagis, skönt att ha dom i samlad trupp! 😜 efter det åkte vi hem och fikade hos Linda och bara myste! Vid halv fem gick jag hem och började med maten pannbiff fick det bli, super gott!! 😊 vid halv åtta körde jag hjärter till sin träning och sen vidare till Chanel och barnen för kvällskaffe! ☕️ Sen innan jag hämtade hjärter åkte jag förbi Sandra och önska trevligresa, dom åker till Thailand imorn i en månad, så galet skönt för dom! 😊

Åh vad jag saknat den här lilla, blev självklart pusskalas! 😘😍❤️


Så jäkla gott! 😊 jag kan om jag vill 👍

Nu ska jag göra ordning mig för idag ska jag till Stockholm och till min älskade vän Erica! ❤️ Mysdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0