Snaaaaaaaaaaark!!!!

Hur lyckas jag?!?! Först missar jag tåget från Stocholm till Enköping för att det gick från spår 19 och det är ju under allting så hann inte med mitt tåg jag skulle ta och sen missar jag och hoppa av i Enköping för ja hade musik i öronen och sen såg jag inte var vi va förens det börja rulla..... Så fick åka till Västerås Så tänkte ta bussen som gick 19:55 hinner ej med den utan får ta tåget som går 20:34 från Västerås!!!! Det är väl bara jag som lyckas!!!! Aja nu är jag iallafall hemma! 😊 förövrigt har det varit en super mysig dag med min Erica, shopping inne i stan och sen hem till henne där det blev lunch och mys! 😊 tack för idag min fina vän! ❤️ 

Mina nya bebisar!! 😍 nu vill jag ha vår så jag kan börja använda dom 😊





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0