VÅRKÄNSLOR DELUXE IDAG! ☀️

åh vilket härligt väder det varit idag. Jag blir så glad när solen kikar fram! 😊 Egentligen tänkte jag bara vara hemma och slappa idag och när jag vaknade hade jag huvudvärk men såg ja att solen sken så flög upp ur sängen och in i duschen och ringde Chanel och bokade en lunch idag. Så blev lunch med henne på kakelugnen! 😊 ❤️ Var in på Selma och köpte en tröja! 👍 sen efter det åkte jag hem till Linda och Minella så vi gick en promenix i det härliga vädret!! 😊 alldeles för fint väder för att bara ligga hemma!! Nu ska vi åka till Lotta och Kent och sen ska jag till Helena och mysa, nu bor vi bara två min ifrån varandra. Hon bor granne med mamma och Beijne 😊 

Sooool ute = brillor på ☀️☀️☀️
Älskar mina nya byxor, super sköna!! 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0