En kanon bra ledig dag!

Just ätit mat. Rödspätta och hemma gjort potatismos och spenat! 👌 mums! Nu är det matkoma i soffan och en kopp kaffe! Hjärtat ska åka och träna och jag ska ut och gå! 👍 dock regnar det men inget dåligt väder utan bara dåliga kläder! Så på med regnstället! 

En efterlängtad lunch med min fina nästa på två timmar, timmarna bara flyger förbi när vi lunchar! Världens bästa Chanel! ❤️ Efter lunchen med Chanel så sprang jag in på bilskolan och hälsade på dom, tänk att jag var där jämnt förut när jag övningskörde så nu saknar jag Linda, tur vi fortfarande har fin kontakt! 😊 sen åkte jag hem till Sara och barnen där var det bakning på G, stod emot Saras nybakade bullar, impad utav mig själv faktiskt! 😱 dom såg bra goda ut också! efter jag varit där plockade jag upp hjärtat och vi for till återbruket och rusta och köpte ny tvättställning så hoppas inte den här brakar nu! 😁 

Köpte en ny vit skjorta och ett par nya vår skor idag och ett halsband från h&m! 😊 nöjd! Sen köpte en present till Mini också 😘

Nyttig tjej!

Super mysigt på kakelugnen! 😊 favorit fiket! 😍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0