Heldag men Erica! ❤️

Blev en heldag med min fina Erica igår. Vi kollade micke's innebandy match med Lotta, Kent och Elias! 😊 EIBK vann, rolig match att titta på den var otroligt spännande och tillslut vann dom! 👍 efter matchen åkte jag och Erica hem till hennes föräldrar och drack ett glas vin och gick sen och åt på nya tapas baren, jätte gott var det så dit kommer jag absolut att gå igen! 😊 vi avslutade kvällen på kungsbacken med vin och hallon mojito! Tack för en jätte trevlig kväll! ❤️ Nu ska jag krypa ner bredvid min fina och vi ska kolla ett avsnitt av sons of anarchy, vi är helt fast i det!! Galet bra! 😊 Men blir nog bara ett avsnitt då jag är lite trött jobbat 10-22 idag. Puss och godnatt.

Promenix med fina Kira! 😘


Lillkorv såg inte lika nöjd ut som vi när kameran kom fram! 😂😊 

Haha, polly är rolig. Eller pålle som han så fint kallar mig! 😊 söta unge! ❤️


Innan vi ska gå ut och äta. Tänk att vi har hängt sen du var tolv och jag var tretton. Mycket kul och tokigheter har vi gjort genom åren! 😂❤️

Lite utav det vi beställde in! Mums!


Älskar bilden på oss! ❤️ 

Hallon mojito!


Träffade Julia innan jag gick hem. Puss min fina! 😘




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0