Leeeeedig dag 😊

Godmorgon lediga dag! 😊 uppe med tuppen idag eftersom jag Ă„kte med Micke till sitt jobb sĂ„ jag kunde ha bilen idag! Vid nio ska jag till Chanel och bli fin i hĂ„ret, ÄNTLIGEN! Min utvĂ€xt Ă€r inte att leka med, sĂ„ dom senaste veckorna har jag bott i min mössa! SĂ„ idag blir helrenovering! 👍 ska Ă€ven gĂ„ förbi Askungen och kolla vad dom tar för en massage, skulle verkligen vilja gĂ„ pĂ„ det! 😊 ibland mĂ„ste man fĂ„ unna dig sjĂ€lv! Sen blir det sjĂ€lvklart lunch med Chanel och sen vid tre ska jag hĂ€mta Elias hos dagmamman, sĂ„ fĂ„r vi se vad vi hittar pĂ„ för skojj! 😊

SĂ€tt sista avsnittet i sĂ€song tre i sons of anarchy, galet bra var sĂ„ uppe i varv sĂ„ fick ringa Erica mitt i natten efter jag sett det, hjĂ€rtat somnade pĂ„ engĂ„ng sĂ„ hade ju ingen att prata med tur Erica var vaken ❀

😍😍😍😍😍



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0