Nytt år nya tag! 👍

Just kollat klart på en film med hjärtat på netflix! Bra grej det där netflix! 😊 

idag har jag varit ledig och hunnit med mycket. Dagen startade med en powerwalk/jogging tur på 8 km. Nytt år nya tag nu ska dom sista sluta röka kg bort! 👍 så började på 8 km sen får jag utöka till 1 mil, jag är tok peppad faktiskt! Har även lagt om kosten lite också och bara snacks och sånt på helgen! Önska mig lycka till 😊 När jag var ute och joggade träffade jag på Erica nere vid hundgården hon såg lika chockad ut som jag var att jag var ut och jogga! 😉 haha! Jag föredrar hellre bara att powerwalka men idag körde jag lite både och! Så Erica kom hit efter så vi drack kaffe! ❤️ Sen mötte jag Julia efter det och sen vid tre kom Elias och Maria hit och fikade och sen tog jag lillkorven och gick till Linda och Minella så dom små fick leka med varandra! 😊 en effektiv ledig dag har det varit och jag gillart! 👍 

Trött liten kille! ❤️

Man kan ju inte tro att det är 7 januari när man ser bilden.


Haha så jäkla söta😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0