Helgen ☀️✌️

Fredagen började med att jag var barnvakt åt dom här två sötnosarna!! 😃❤️



Sen ner till mamma för lite bebismys med lilla Julia 3 veckor 💕

Fina stinisen redo för ett dopp i poolen! 😍

Grill hos mickes pappa på kvällen. Jag satt mest med lilla Adrian i knät!! 😍😍😍

Älskling och fina Elias! ❤️ mina fina! 


Vädret kan man ju inte annat än älska! 

Lunch med finaste Ida som var här från Uppsala, som jag saknat dig!! 


Alltså sååå jäkla goooo!!! 

Idag blev det brunch hos Lotta och Kent och sen häng med Chanel och barnen. 😊 och sen klättring med Micke och Danne, ja titta på med hjärtat i halsgropen! 😱 men duktig var dom! Sen middag hos mamma och Beijne såklart😃❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0