Västervik och födelsedagskalas 😃

Helgen har tillbringats i Västervik hos min farmor och farfar och min släkt där nere då min pappa fyllde år och hade bjudning där nere! 😃 mysigt och träffa alla igen och Västervik är sååå fint. Blev shopping på lördagen och födelsedagsmiddag på kvällen och strålande väder vad mer kunde önskas!☀️ 

Jag och min fina lillebror 😍

Vackert!


Ett par till marcjacobs solglasögonen måste ju ha ett par bruna också! 😘 sen blev det lite kläder också 🙈 men nu är det stopp för garderoben är proppfull 🙈😂

Mot födelsedagsfesten 🍷


Körde lite äventyrsgolf på lysingsbadet också och jag kom sist vadårå..... Aja men kul var det iallafall 😃👍

I fredags innan vi åkte var jag och pussade på det nya lilla tillskottet Adrian! 😍❤️😍 och lämnade presenter såklart!


Åhhh jag är kär lilla gullbullen! ❤️❤️


Mina favorit pojkar! 😍


Nu blir det sol och bad!!! 😃☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0