Fredag 💕💕💕

Finally it's friday! 😊 efterlĂ€ngtade helg!! Idag ska jag inte göra sĂ„ mycket förutom Ă„ka till Sara och fika! ❀ Sen blir det en lugn dag, kĂ€nner att jag behöver det idag, stressar alltid och far över allt och roddar och fixar alltid! IkvĂ€ll ska jag ner till mamma och Beijne och mysa och kolla let's dance. Micke har match i Uppsala ikvĂ€ll, kul en fredag kvĂ€ll!!! 😁 imorn Ă€r det födelsedags fest för juuuuuuulia!!! 🍾💃🙈 ska bli sĂ„ kul och trĂ€ffa tjejerna Och festa ihop och bara ha grymt kul och go bananas!! 🍾 sĂ„ bĂ€st att vila upp sig ikvĂ€ll inte van med tvĂ„ helgers lĂ€ngre 😜 

Du lĂ€ser mig som en öppen bok och förstĂ„r mig alltid nĂ€r jag knappt förstĂ„r mig sjĂ€lv! ❀ 







Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0