Söndag 😊

Helgen har gått så fort som vanligt. Imorn måndag och ny jobb vecka. Lördagen bjöd först på kalas och sen avskedsfest för finaste Jojjo på kök och bar, hon flyttar till Norge i mars. Vi var runt 20 st som åt middag där och sedan festade vidare där hela kvällen/natten, jätte trevligt! 😊❤️ Haha, jag fastnade med min klack i dörren i mattan på KB så jag flög ut genom dörren och skon satte fast!!! 😂 haha, alla skratta och tyckte jag gjorde det snyggt! Vem annars lyckas om inte jag!!! Imorse var jag lite trött så blev lunch på Fanna krogen med Lotta, Kent, Maria, Kim och  Elias. Micke har varit och spelat match i Uppsala. Sen åkte jag till Fanny och drack kaffe och myste med flickorna!! 😊 efter det var det kalas hos Sara och Fredric eftersom Fredric fyllde år igår! 😊 nu ikväll har vi ätit mat här hemna hos oss med mamma och Beijne, tacos blev det jag älskar verkligen tacos! 😁 nu jobbar jag fram till torsdag. Sen ledig fredag, lördag och söndag. Nu ryggläge i soffan med älskling! ❤️ Puss 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0