Spara, spara, spara.......

Hahaha herre Gud vad tråkig min blogg har blivit. Läste lite inlägg osv. Jag shoppar ju aldrig längre eller defenetift inte så mycket som förut! 😁 jag håller på och sparar massa pengar nu istället och sen är det fullt i alla garderober så får inte plats med mer kläder och skor har fått burit ner 2 Ikea påsar i källaren...... Iallafall spara pengar och vara ekonomisk är ju tyvärr inte min starka sida här i livet.. Men nu har det blivit en fin summa på sparkontot så nu är det roligt att spara i början var det ju skit tråkigt men när man ser att det blir mer så blir det ju roligare, så hejja mig!!!! 😜 visst jag shoppar ju ibland men absolut inte lika mycket som förut. Men nu är det snart vår/sommar så då kommer det komma in så mycket fint i butikerna så jag vågar mig inte ner på stan då! 🙈 hahaha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0