Måndag 😊

Det har blivit alldeles för mycket shopping för min del den senaste månaden, visste det skulle bli så när våren och solen kom fram 😜 mycket kläder och skor har det blivit! Så nu är jag nästan helt redo för sommaren eller det blir man nog aldrig för jag vill ha allt fint i butikerna! 🙈😃 juste lyxade till fredagen och var på fiskspa på harmony hud och spa med svärmor och Maria! 😃 så nu är fötterna som nya, fiskspat kittlades till en början galet mycket men sen blev man van! 😎 vi åt även middag på lone ranger rekommenderar det varm, super gott var det!! Lördagen och söndagen har tillbringats hos mamma och Beijne vid poolen, såå sol och bad för hela slanten!! ☀️😃 lördag's kväll var det grill och fotboll hos Isabell och Putte ! 😊👌 och i söndag's var det morsdag's middag hos mamma och Beijne med mormor och inga och Sven, Beijne's föräldrar 😃 nu är det godnatt för imorn kommer Erica på frukost, jösses vad jag saknar henne!! ❤️

Mamma och Beijne är kaninvakt åt lilla muffins 😍😍

❤️❤️❤️


Vi köpte koppel och var ute med muffins på tomten först var han rädd men sen gillade han det och ville knappt komma in i buren. 😃 muffins är så sööt!

Världens bästa Beijne, han kan han❤️



☀️😍😎


Igår var det morsdag. Jag älskar dig världens bästa mamma, tack för att du finns och allt du gör för mig! ❤️❤️❤️

Fick världens kram utav mini när jag kom i lördags och jordens godnattkram, vi har saknat varandra 💕 fina mini!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0